fredag 21 juni 2013

Midsommaren hittills

Kom fram sent i går kväll efter att ha handlat mat till festen. Ingen var i säng förrän klockan tolv, men i gengäld var heller ingen vaken förrän klockan tio. Vi har sett världens vackraste snok, Nora har fått två nya kompisar och är och pyntar midsommarstång med dem, jag har morgondoppat och lagat flädercheesecake och ska precis lägga in lite ansjovis, så det inte blir till sista minuten, och skulle vilja visa mittfingret åt hela sista jobbveckan och stanna här i stället.

Jag ska upp till Österbotten med Nordkurs och det kommer att bli jättekul, jag har fixat ett fantastiskt program. Men när jag väl baxat ut min familj och min egen trötta lekamen hit till paradisholmen skulle jag inte vilja åka hem igen så snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar