torsdag 15 september 2011

Jag klarar inte Twitter

Varje gång jag går in på Twitter känner jag mig som en dinosaurie. Mängden information från främlingar är så överväldigande att jag inte står ut. Alla artiklar man borde läsa, alla debatter man borde följa, alla åsikter och allt som pekar hit och dit ger mig en släng av ADHD. Jag kan inte koncentrera mig på något utan ser bara brus.

Är det någon som vet hur jag ska hantera det här? Just nu är min strategi att hålla mig borta. Jag tror inte ens jag går miste om något. Gör jag det?

3 kommentarer:

  1. Kohtalotoveri!!! Jag försöker och försöker tvittra men det blir inte till nånting! Dessutom tycker jag mänskor bara länkar till en massa grejs eller vidareförmedlar andra mänskors twitter-uppdateringar. Jag fattar inte grejen alls. Jag tror jag ger upp. Man behöver väl inte utnyttja ALLA sociala medier?!

    SvaraRadera
  2. Då är jag i gott sällskap! Det var jag även då jag åt lunch. Tack för den!

    SvaraRadera
  3. jenny jag håller med. jag fattar inget och vet inte alls hur man ska vara på twitter. eller ens varför. min profil finns där och jag har t.o.m. skrivit ngt då och då, men fattar nog inte poängen. finns det nån som kanske som sku vilja upplysa oss? :)

    SvaraRadera