lördag 20 augusti 2011

Min nya vän Paul

Paul är en tvättäkta nördfilm. Jag älskar nördar. Vilket skulle bevisas: jag såg filmen med en man klädd i en t-shirt med Cantina Band på, min prins.

Nåja. Paul är en utomjording på flykt undan orättvisan, och Graeme och Clive är två brittiska nördar på road trip genom USA. Dessas vägar korsas och sen är det ingen ände på festligheterna. Om ni ska se film med någon som bara gillar våld, porr och/eller laser, är Paul en bra kompromiss. En riktigt bra kompromiss.

1 kommentar:

  1. Tack. Jag ser också film med en som bara gillar våld och laser (tror han, fast han gillade Sex and the City 2 mer än vad jag gjorde (jag tyckte den sög häströv, om du ursäktar franskan) och skrattade även mycket till Bridesmaids, som jag tvingade på honom här om kvällen).

    SvaraRadera