fredag 24 februari 2012

Thriller

I morgon ska vi på världens roligaste bröllop. Ett bröllop så bra att jag har handlat klänning för länge sedan,  kollat att det finns tålösa strumpisar och att de säkert går ihop med mina silverskor, inköpt lack och lackat världens rödaste tånaglar, och insjuknat i flunsa med feber. Jag klarade givetvis arbetsveckan men så fort eftermiddagens föreläsning var över började febern stiga. Snoret kom i går efter körövning inför vigseln men jag trodde inte det skulle bli så här illa. Så här fort.

Här muttras könsord. Med betoning på mutt. Håll alla tummar, snälla ni! Jag kan köra dit och hem i anständig tid bara jag får vara med.

3 kommentarer:

  1. Neeeej. nejnejnej. Hoppas du kryat på dig tillräckligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke, bloggvän. Jag har haft en fantastisk dag och skrev ett så långt och bubblande svar på din kommentar att den blev ett separat inlägg. Tack!

      Radera