söndag 6 november 2011

Läsare

Under festen i går var det flera personer som berättade att de läser min blogg. Det här gjorde mig mycket glad, i synnerhet som det var fråga om så fina personer. Jag ser ju ungefär hur många som går in på bloggen varje dag, men inte vilka ni är, så jag tycker det är mycket roligt när ni hör av er. Stort tack för det! Jag hålls ju här och skriver oavsett, men det är roligt med respons.

Det händer att det hisnar för mig när jag tryckt "Publicera" och texten åker iväg. Hisnar för att jag inte alls vet hur texten ska tolkas och tas emot. Men det visar sig att de texter som jag varit räddast för att publicera har fått mest respons. Inte alltid i kommentarsfältet, men via Facebook eller ansikte mot ansikte. Det är väl så att en feg blogg är en tråkig blogg.

4 kommentarer: