fredag 9 november 2012

Okej jag ger mig - flickor är flickor!

I alla dessa år när jag tjatat om att barn inte nödvändigtvis väljer könsstereotypa färger och uppenbarligen varit ute och cyklat. Bland de födelsedagspresenter Nora mest av allt önskade sig finns det idel rött.


Och det där som ser ut som ett könshår nedanför bilarna är antagligen ett könshår. Jag måste ha missat det i morse. Så blir det när man har vita golv i en korridor som ofta vandras naken mellan sovrum och bad. Fast det kan hända att det ryker i kväll: vi ska ha barnkalas i morgon. Jag kan lägga upp det på bloggen men tycker det är pinsamt att visa det för folk i verkliga livet. Håhåjaja.

4 kommentarer:

  1. Sedan fick hon rosa flicklego av sina kusiner, vilket gick bra det med. Men Blixten och Spindelmannen är helt oslagbara i popularitet.

    SvaraRadera
  2. du vet väl att hon kommer att bli lesbisk (HEMSKT) om om bara leker med bilar och Spindelmannen?

    SvaraRadera
  3. :)
    Fast det är väl okej så länge de åtminstone är röda. Då kanske hon bara blir bi. Tur att hon inte leker med Sallybilen då, för denär blå. Hur tänkte pixar där, egentligen?

    SvaraRadera