tisdag 10 december 2013

Jag som aldrig köper skor

I dag åt jag lunch med Simon. Eftersom han var tidig och jag sen gick han in på Ecco och jag mötte honom där. Då hade han precis hittat ett par höga vinterskor med gummitå. Jag stod och velade mellan flera par prydliga stövlar utan att kunna bestämma mig för huruvida jag akutast behöver ett par svarta eller ett par bruna, och framför allt om det över huvudtaget är försvarligt att jag köper vinterstövlar. Simon tyckte definitivt skulle ta ett av paren: "Du köper ju nästan aldrig skor".

Sade han.

Till Sandkullas Imelda Marcos.

Inte ens Stockholmsresan klarade jag utan att komma hem med ett par icebugs. Nå vi säger väl det då. Efter att ha kollat finanserna bestämde jag mig för att det blir skoshopping i morgon. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar