söndag 17 november 2013

Det roligaste jag hittat på internet

På Facebook spökar en statusgenerator. Om man loggar in via Facebook skapar den statusuppdateringar som låter som du - det vill säga den gör vansinniga, ibland grammatikvidriga hopplock av vad du skrivit. Jag publicerade ett par vid min profil men har snart suttit i en timme och skrattat åt exempel som
  • Fast mamma gråter inte, hon martyrar inte alls
  • Lutar åt att dammsuga blir stök. Men utedelen av princip då var bra, men att vår befriare har ett dygns erfarenhet, men inte läst Bibeln.
  • tycker världen kunde dra nåt gammalt över unga människors studier, men försöker hantera denna sommar med Mark Levengood inte sabba någons födis på
  • Busschauffören spelar sällskapsspel med häst, i kväll.
  • Jag gillar sandkonsten i skolan, vokabulären får man nog sitt lystmäte.
Om jag inte dyker upp på jobbet i morgon sitter jag fortfarande och genererar nonsens. Det är så jävla roligt. Jag är så jävla rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar