torsdag 22 mars 2012

Kärt besök

En av mina bästa vänner bor numera i Australien och landar i dag. Av hennes finländska mobil att döma har hon redan landat men jag har inte fått tag på henne. Jag vet att hon kommer att ha bråda dagar under sitt korta besök och därför ligger hela min sociala värld på is för att jag ska ha möjlighet att dansa efter hennes pipa. Mitt Micobegär är omättligt och vi har nästan två år av umgänge att ta igen. Hur gör man det på två veckor?

Jag tycker att de där som utvecklar mojänger som gör det möjligt att transportera atomer i blixtfart från en ände av världen till en annan kunde lägga på ett kol.

3 kommentarer:

  1. Vad fint! Det är så vackert med vänskap. Och notera att jag nu lyckats återställa mitt google-konto och igen vara med i svängarna så att det syns.

    SvaraRadera
  2. Jag väntar också på dendär mackapären. Eller om sku lyckas lära sig apparation...

    SvaraRadera
  3. Ens käraste personer är aldrig mer än på en tankes avstånd. Men Det är svårt att fnissa sig fördärvad över en flaska rödvin eller två via Skype.

    SvaraRadera