tisdag 24 januari 2012

Motvillig brudnäbb

Nora fick förfrågan i dag om hon vill vara brudnäbb på ett par finvänners bröllop. Svaret var rungande. "Jag vill inte vara brudnäbb och tänker inte ha klänning och jag vill inte ens titta på Emil (brudparets son som också är näbb). Och jag tänker inte gå in i någon kyrka - jag hör ju inte ens till kyrkan". Okay. Selvä det. Men saken är nog inte ännu slutdiskuterad. Månne inte lite "Stina kissar ner sig på Saltkråkan-Malins bröllop" ska fixa till attityden. Jag menar - allt Tjorven gör är ju hur coolt som helst.

2 kommentarer:

  1. Observeras bör att det handlar om motvilja mot att uppträda, inte motvilja mot vare sig Emil eller brudparet. Vi talar om en i både Noras och vårt tycke mycket populär familj.

    SvaraRadera
  2. Heja Tjorven! Hälsar en som håller tummarna :)

    SvaraRadera