tisdag 5 juni 2012

Brända proppar

Jag är sjukt missnöjd med hur skitsvårt det är att köpa appar med min Lumia, som började funka i dag. Ville börja med att köpa Angry Birds, men efter att ha matat in mitt kreditkortsnummer åtta gånger och telefonhelvetet, eller marketplacehelvetet, eller vad i röven jag ska kalla det för helvete, får de hålla sitt jävla spel.

Nu tänker jag avreagera mig genom att skrapa färg och kitt från gamla fönsterbågar. Jag tänker leka att det gamla kittet är den som uppfunnit apptorget i min telefon. Den kommer att få sig på pälsen så det ryker!

2 kommentarer:

  1. Vet du, nu när jag läser vad du skriver kommer jag plötsligt ihåg att jag också hade en massa problem i början när jag skulle köpa appar till min Lumia 800.

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att jag är i gott sällskap. Men det har sina fördelar att vara gift med en dataingenjör - jag lade mig frustrerad och vaknade till ett löst problem. Och Angry Birds. Fast mer såld är jag på Wordament: ett mycket kul ordpyssel.

    SvaraRadera