söndag 16 september 2012

Internet levererar inte

Jag kommer på mig själv med att allt oftare irritera mig på att internet inte lyckas underhålla mig. Som om mediets uppgift vore att gissa sig till mina tankar och ständigt leverera kul och några minuters förströelse. Fast internet och alla ni som häckar där ju inte är så spännande, egentligen. Mer spännande är i själva verket grodan jag såg i skogen i dag för den var jättesöt. Mer spännande var också den lilla överkörda men ännu levande huggormen som jag först visade för min dotter och sedan försökte köra över en gång till för att ge den nådastöten. Oklart om jag lyckades, men incidenten ledde till ett spännande samtal om döden med Nora, snart fyra. Så nu loggar jag ut och tillbringar resten av kvällen i den riktiga världen. Få se vad jag hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar