tisdag 18 september 2012

Inte så kaxig

Tisdagkvällar fixar fantastiska Gif Toppen hela familjens kondis. Först ute är Nora och jag som gympar i var sitt rum, efter det är det dags för Simon medan Nora och jag byter om, äter medhavd kvällsmat och läser saga och sen åker vi alla hem. Är det tänkt.

I dag hade Nora en dålig dag och Simon ont i halsen, så vi åkte när jag var färdig, och då var jag verkligen färdig. Aerobisk gympa med hantlar i en timme, som fick slaktarjumpan jag gick på i fjol att kännas som den pensionärsgympa den från och med i höst degraderats till. Håll i sidan, andnöd och mjölksyra - jag hade allt.

När fenomenala Tetta som leder gympan var klar med passet pausade hon i en kvart innan hon satte igång med att pina herrarna. Jag tror hon är en robot. Men säg det inte till nån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar