söndag 25 november 2012

Våldsam vecka

Jag får magsår bara jag tänker på veckan jag har framför mig. Deadline på ett kapitel avhandling som är långt ifrån färdigt, ett skrivprojekt för Husis och en stipendieansökan. Grupptenta på torsdag - min insats är alltså inte mitt personliga vojvoj utan inverkar på hela gruppens betyg. Dessutom har jag tänkt baka en tårta till lördag då min nevö fyller tio och hur jag nu tänkte tänkte jag att han ska få en fotbollstårta där Zlatan gör sin bicycleta i Englands mål. Dessutom har Arbis julvaka på fredag och om det är något jag älskar är det pyssel.

Hur blev det så här?

2 kommentarer:

  1. annika sylvin-reuter27 november 2012 kl. 15:44

    Hej älskling! jag kommer i alla fall med dig på julvaka om det är till någon tröst. och så började Mauritz tala om födistårtor i morse. Han kan OCKSÅ tänka sig en Mangal style- kaka hur den nu sen skulle se ut...? Puss A.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ack! Rubba inte mina cirklar! Nu blir det Zlatan och därmed jämnt! Simon har redan funderat ut hur han ska fixa till linjerna i vitt på grön marsipan. Det blir ett släkt- och gudmorsprojekt det här, med tanke på att Sonja lovat fixa små plastmål.

      Men hej vi kollar julvakan. Jag har redan lämnat in stipendieansökan och skriver avhandling så det ryker, så lite ljusstöpning och glögg låter fantastiskt!

      Radera