onsdag 28 november 2012

Sexigheter på Facebook

Jag blir glad av Facebook i dag. Först läser jag att en person som jag känner väldigt ytligt i verkliga livet (är inte ens säker på att jag skulle känna igen honom om han kom emot mig på gatan) men som jag ofta blir glad av att känna på Fejan skriver så här:
och igenkännandets glädje här på (anonym förort) station: den bekanta - ursnygga - bilen, den bekanta - ursnygga - körstilen, den bekanta - ursnygga - kvinnan bakom ratten som kurvar in på stationen. För att hämta mig hem.
Sedan ser jag en annan uppdatering som låter så här:
Familjeannons i dagens Hbl - Hufvudstadsbladet: "Grattis på födelsedagen Adrian! Önskar din överlägsna fru och dina överlägsna döttrar." Plus en gammal bild på en man med värsta movembers. Jag blir så nyfiken.
Och visst, där är han ju i Husis. Jag hoppas det är världens roligaste insideskämt och att Adrian blir ruskigt bortskämd.

Hörni, visst är det sexigt med kärlek?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar