torsdag 9 augusti 2012

Tillbaka vid skrivbordet

Tack gulliga Softy och Katja som frågat efter mig. Jag har varit afk nästan hela semestern och inte orkat öppna jobbdatorn som tar evigheter att starta. Vår köksdator, en supersnabb, sex år gammal mac gick och dog och att blogga från min Lumia är ungefär lika roligt som att använda tandtråd. Överväger en padda, men har inte fickpengar i den storleksordningen. Fast fan vet hur länge jag kan klara mig utan en köksdator - vad är väl tv jämfört med det? Ni som har paddor: behöver man en sån?

2 kommentarer:

  1. Padda är utmärkt om du frågar David, men jag tycker det är lite jobbigt att skriva på, ungefär som mobilen. Man använder bara ett pekfinger, inte touchmetoden, så det tar mycket längre tid. Jag bloggar ju mest från mobilen, därför är det oftast inte så mycket text i mina inlägg. Jag röstar för begagnad Mac-dator oavsett vad Simon säger.

    SvaraRadera
  2. Jag har en padda och använder den hela tiden (alltså också i jobbet). Vaddå, skriva med ett pekfinger???

    SvaraRadera