torsdag 5 juli 2012

Varv

Nora och jag har dragit till landet. Här sitter vi nu på tumis i väntan på att Simon får semester. Jag inser att juni gjorde mig lite trött för till sist bara MÅSTE jag ut till landet för att kunna varva ner. Vi har haft ljuvliga vänner på besök med värdens finaste ettochetthalvtåring, men han är livlig och högljudd och gör Nora till en possessiv bitch, så min stackars puls har inte direkt fått vila. Nåväl, här behöver inte kläs några soffor eller muras några spisar utan det mest ansträngande är att diska och bära vatten och det kan nästan liknas vid meditation.

3 kommentarer:

  1. Och vilken disk du fick sen! Mycket meditation måste det ha blivit... Tack för en underbar kväll och förmiddag, ni har nog det mest avslappnande landet jag vet om. Det är ren terapi att hälsa på där.

    SvaraRadera
  2. Nöjet, inklusive disknöjet, var helt på min sida. Lite gråter hjärtat mitt över att vi inte ser er förrän i oktober. När startar de billigflyg mellan Öset och Vanda?

    SvaraRadera
  3. Kanske något för Norwegian? Jag skulle kunna nöja mig med Trondheim-H:fors till och med...

    SvaraRadera